FAQ

Betalen
 
Wat zijn de betaalmethodes?
Je kan bestellingen betalen door middel van onderstaande:
Creditcard (Visa en MasterCard).
iDEAL
Paypal
SOFORT Banking
 
Kan ik ook achteraf betalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
 
Bestellen & retourneren
 
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
 
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Klik hier om uw pakket te volgen. Vul de track & trace code in die je in jouw verzend bevestigingsmail hebt ontvangen.
 
Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat nu?
Mocht je het verkeerde pakket hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice door een mailtje te sturen naar: merchandise@id-t.com.
 
Hoe kan ik een product ruilen en/of retourneren?
Retourzendingen kunt u verzenden naar: 
Merchandise
O.v.v. Awakenings retour + track & trace nummer
Ronde tocht 11
1507 CC Zaandam
The Netherlands
 
Wat is het retour termijn?
14 dagen na ontvangst van de order.
 
Wat zijn de retour voorwaarden?
Alle producten zitten nog in de originele verpakking/sealing en zijn ongedragen, onbeschadigd, schoon, en ongebruikt.
 
Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending behandeld wordt?
We betalen je meteen terug nadat we jouw retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen worden verwerkt binnen 5 werkdagen na ontvangst. Hoe snel het openstaande bedrag wordt teruggestort, hangt af van de betaalmethode: 
 
iDEAL: binnen 3 werkdagen
Creditcard: binnen 10 werkdagen
Paypal: binnen 6-10 werkdagen
 
Bezorgen
 
Wat zijn de bezorgkosten?
Bekijk hier wat de bezorgkosten zijn per land.
 
Naar welke landen leveren jullie?
Bekijk hier de lijst me landen waar wij naartoe versturen.
 
Wat zijn de levertijden?
Bekijk hier wat de levertijden zijn per land.
 
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij versturen al onze bestellingen via B2C.
 
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, wat nu?
Mocht je jouw pakket niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice door een mailtje te sturen naar: merchandise@id-t.com.
 
Voorraad
 
Komen uitverkochte producten weer op voorraad?
Dat verschilt per product. Sommige producten worden wel opnieuw ingekocht, en andere producten niet.
 
Tijdens het bestellen verdween het product, hoe kan dit?
Soms komt het voor dat het product is uitverkocht voordat je het hebt afgerekend. Dan verdwijnt het product uit je winkelmandje en van de webshop.